Beantwoord

Kan niet inloggen via app

  • 26 March 2024
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Kan niet inloggen via Easy Banking app heb de kaart ontvangen in huis, probeer in te loggen maar er staat telkens dat ik een nummer moet bellen? 
 

icon

Beste antwoord van Oude duts 27 March 2024, 00:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Kan niet inloggen via Easy Banking app heb de kaart ontvangen in huis, probeer in te loggen maar er staat telkens dat ik een nummer moet bellen? 
 

U hoeft geen nummer te bellen.

U moet eerst en vooral:

  • Ofwel ergens betalen in een winkel met de kaart, zonder gebruik te maken van de draadloze functie. Dus de kaart fysiek in de kaartlezer steken.
  • Ofwel de kaart ergens in een automaat gebruiken. Om eender wat te doen. Bijvoorbeeld de code (pin) van uw keuze instellen. Of gewoon de rekening raadplegen.

Deze procedure staat wel degelijk te lezen in de brief die u werd toegezonden, de brief waarin zich tevens de viercijferige de code bevindt.

Reageer