Beantwoord

volmacht

  • 13 June 2024
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Sinds vandaag heeft men in het postkantoor (Fortis agentschap voor Easy Go pack) een volledige volmacht gegeven voor mezelf op de Fortis rekeningen van mijn bejaarde moeder. Hoe lang duurt het voor ik die rekeningen zie in mijn Fortis app of Fortis PC banking interface? Volgens de postbeambte zou dat bijna onmiddellijk moeten gebeuren maar na meerdere uren is dat nog steeds niet het geval. Of moet ik zelf iets manueel aanpassen in mijn interface?

icon

Beste antwoord van JoachimJ 14 June 2024, 09:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Beste @CHHS

Bedankt voor je bericht. De procedure van een volmacht heeft een bepaalde verwerkingstijd. Het is dus mogelijk dat je de rekeningen niet meteen ziet. Heb je vandaag nog eens gekeken? Indien het nog niet in orde is, gelieve ons dan telefonisch te contacteren op het nummer 02 762 60 00. Via deze weg hebben we immers geen toegang tot persoonlijke gegevens en kunnen we het dus niet nakijken. Bedankt alvast en nog een fijne dag. 

Groetjes,

JoachimJ

Is in orde ondertussen. Bedankt. 

Reageer