Ik kan me niet aanmelden op Easy Banking Web via Itsme. Waarom is dit en hoe los ik dit op?

  • 16 August 2022
  • 0 reacties
  • 511 Bekeken

Reputatie 7

In het kader van de toepassing van preventieve maatregelen tegen het witwassen van geld en de financiering van terrorisme, gelden er bepaalde beperkingen voor wie klant geworden is vanop afstand. Hij of zij kan volgende zaken niet:

  • cash geld storten op een Pro rekening via een geldautomaat van een BNP Paribas Fortis kantoor of een CASH-punt
  • internationale overschrijvingen uitvoeren buiten de SEPA-zone*
  • zich via Itsme aanmelden op Easy Banking Web
  • de limiet van een debet- of kredietkaart wijzigen
  • inschrijven op bepaalde producten van BNP Paribas Fortis

Wil je graag gebruik maken van deze mogelijkheden?
Contacteer het Hello Team op 02 433 41 41 (van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur). Het Hello Team maakt voor jou een afspraak in het BNP Paribas Fortis kantoor van jouw keuze om tijdens een persoonlijk gesprek je identiteit te bevestigen. Een veiligheidsmaatregel die je beschermt, beantwoordt aan de geldende wetgeving en deze beperkingen opheft.

*Single Euro Payments Area is een unieke betaalzone in euro. De landen die er deel van uitmaken, zijn de leden van de Europese Economische Ruimte (EER), Monaco, Zwitserland en San Marino.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.