Ik wil cash storten op mijn professionele rekening. Hoe doe ik dit?

  • 14 November 2023
  • 0 reacties
  • 696 Bekeken

Reputatie 2
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 52 reacties

Je krijgt voor je geleverde diensten soms in cash uitbetaald en je wilt dit nu op je professionele rekening storten, maar hoe doe je dit en waarmee moet je rekening houden?

 

  • Ik zoek een geldautomaat waar ik stortingen kan doen

Via deze website van BNP Paribas Fortis kan je alle kantoren van BNP Paribas Fortis en CASH-punten terugvinden waar je een geldstorting kan doen. Dit doe je door eerst je locatie in te geven en vervolgens onder de locatiebalk te klikken op ‘+ Kantoren’ en ‘Automaat voor geldstortingen’ aan te vinken. Daarna verschijnen alle CASH-punten en BNP Paribas Fortis-automaten waar je met jouw professionele debetkaart een geldstorting kan uitvoeren.

 

  • Waarom lukt het me niet om geld te storten?

Er gelden sommige beperkingen voor klanten die op afstand zijn klant geworden, waaronder ook een beperking om geld te kunnen storten. Hier kan je terugvinden hoe je dit oplost.


Heb je een ander probleem met het storten van geld, bel naar het Hello Team op 02 433 41 41 (van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur). Zij zoeken samen met jou naar een gepaste oplossing.


0 reacties

Geen reactie

Reageer