Mijn kaartlezer toont steeds “Wrong card” als ik mijn debet- of kredietkaart gebruik. Wat moet ik doen?

  • 15 November 2023
  • 0 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 2
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 52 reacties

De melding “Wrong card” kan in meerdere gevallen voorkomen. Bijvoorbeeld: wanneer je kaartlezer niet meer werkt en/of als je debet- of kredietkaart defect is.
 

Heb je een tweede kaartlezer in je buurt? Probeer deze dan uit om te zien of je dezelfde melding krijgt. Als je nu wél voort kan met het uitvoeren van een transactie, dan werkt jouw oorspronkelijke kaartlezer niet meer. Hier kan je een nieuwe kaartlezer bestellen.
 

Geeft de andere kaartlezer opnieuw “Wrong card”, bel het Hello Team op 02 433 41 41 (van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur) en zij helpen je verder.


0 reacties

Geen reactie

Reageer