Beantwoord

nieuwe klant

  • 29 December 2021
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Ik ben nieuwe klant en ik kan maar geen geld overschrijven naar de rekening, elke keer word het geld terug gestort met de melding niet uitvoerbare overschrijving, hoe kan ik eindelijk  mijn rekening actief maken?

icon

Beste antwoord van LarsD 29 December 2021, 14:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Allison,

Bedankt voor je bericht. Je hebt normaal ook van ons een mail gehad met daarin een link. Via deze link werd er gevraagd je rekening te activeren. Heb je dit ook zeker al gedaan?

Verder is het ook mogelijk dat je identiteitsgegevens nog niet volledig zijn gevalideerd. Zo lang dit niet in orde is, is de rekening nog niet “actief.”

Je kan dit laten nakijken door te bellen naar het Easy Banking Centre via 02 762 60 00.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer