Beantwoord

overstappen van bnp naar hello banj

  • 13 February 2024
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Als ik overstap van bnpparibas fortis naar hello bank blijven dan mijn domicilieringen en doorlopende opdrachten behouden? En,wat met mij pensioen sparen?

icon

Beste antwoord van JoachimJ 13 February 2024, 16:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Beste @myriam.l ,

Bedankt voor jouw bericht en interesse in Hello Bank. Je kan jouw huidige betaalrekening bij BNP Paribas Fortis (laten) omzetten naar een betaalrekening bij Hello Bank. Jouw rekeningnummer blijft hierbij hetzelfde, waardoor huidige doorlopende opdrachten en domiciliëringen gewoon kunnen blijven doorgaan. Het pensioensparen kan je bij BNP Paribas Fortis laten, indien dit momenteel het geval is.

Je kan de omschakeling naar Hello Bank doen door telefonisch contact op te nemen met ons Easy Banking Centre via Easy Banking App: druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Een andere mogelijkheid om de omschakeling te doen, is via de Hello Bank app. Je installeert de Hello Bank applicatie en bij de eerste login wordt er gevraagd of je wenst over te stappen naar Hello Bank. 

Veel succes en hopelijk tot snel. 

Groetjes, 

JoachimJ

Bedankt voor het duidelijke antwoord!!

Reputatie 1

Beste @myriam.l ,

Met veel plezier gedaan. Mocht je nog vragen hebben, laat je maar iets weten. 

Fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer