Beantwoord

rekening

  • 16 February 2024
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb een gezamelijke  rekening samen met mijn vriendin, die wilt dus niet dat ik daar nog een kaart van had dus deze is geblokkeerd. Zou graag weer een kaart willen want ook mijn spaarcenten staan daar op. Kan ik deze online aanvragen? Mvg Gianni

icon

Beste antwoord van Liz 16 February 2024, 11:58

Bekijk origineel

4 reacties

Dag @Gianni222 ,

 

Bedankt voor je vraag.

Heb jij ook een persoonlijek rekening (bij ons of bij BNP Paribas Fortis) of is dit je enige rekening bij ons?

 

Groetjes,

Liz

Nee , voor mijn individuele rekening zit ik bij belfius zij heeft er wel een maar ik niet 

In dat geval mag je ons telefonisch bereiken op 02 762 60 00. Mijn collega’s kunnen dit verder met jou bekijken.

Als je je oude kaart nog hebt, kan je dat klantnummer doorgeven, anders zullen mijn collega’s je zoeken.

 

Groetjes,

Liz

Reputatie 1

Ik heb een gezamelijke  rekening samen met mijn vriendin, die wilt dus niet dat ik daar nog een kaart van had dus deze is geblokkeerd. Zou graag weer een kaart willen want ook mijn spaarcenten staan daar op. Kan ik deze online aanvragen? Mvg Gianni

Bedoelt u met ‘gezamenlijke rekening’ een rekening waar voor elke transactie telkens weer de handtekeningen van beide rekeninghouders vereist zijn? Indien ja, dan zou u enkel maar een (nieuwe) kaart kunnen aanvragen mits toestemming van de andere rekeninghouder.

Sterker nog, er is ook de instemming nodig van de andere rekeninghouder om eender wat te doen met uw spaarcenten. Want in de situatie zoals u die beschrijft, is ook de ‘vriendin’ mede-eigenaar van de spaarcenten.

Sterkte!

 

 

Reageer