Beantwoord

betalen met worldpay op een UKwebsite

  • 13 March 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Ik heb geprobeerd om on een UK website te betalen maar ze hebben me gezegd dat mijn bank het niet kond toevoegen. Wat moet ik doen?

 

hier kan je zien wat was geschreven : Unfortunately an error occurred whilst trying to place your order number C8645620 on our payment system hosted by our merchant partner Worldpay. This error was due to your bank or credit card company have refused to authorise the payment for your order. No money will be taken from your credit card or bank account and your order can't be processed.

You should contact your bank or credit card company and ask them why they refused the payment, before placing a new order.

 

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 13 March 2023, 11:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Sdulk,

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw bancaire gegevens. Mogen wij u vragen ons hierover even beveiligd telefonisch te contacteren. U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen: 

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer