Skip to main content

Wij waren bpost klanten ( 1 rekening titularis, co-titularis )

Wij kregen het Guide pack toegewezen.

Vanaf 22 januari konden we pas overstappen naar een andere rekening.

Dit hebben we gedaan via een afspraak met fortis Tessenderlo.

Wij zijn dan overgestapt naar Hello pack.

Alles is perfect verlopen, zowel met het tijdelijke Guide pack als met het Hello pack.

Geen enkel probleem gehad met de web-versie van beide packs.

Wij hebben ook enkele dagen na de overstap naar het Hello pack onze debetkaarten 

ontvangen. Nooit een probleem mee gehad.

Nu hebben we plots allebei een debetkaart ontvangen van Fortis.

Vermoedelijk nog van het Guide pack. Wij werken echter al bijna een maand met de Hello debetkaart.

Dat gaat heel vlot en zonder probleem.

Wat moeten we echter met deze laatste debetkaart?

Vernietigen of terugsturen .

 

 

 

 

 

 

 

    

 

Hallo @theoHilda,

Bedankt voor je bericht.

Vermoedelijk zijn de nieuwere debetkaarten nog verstuurd toen je het oorspronkelijk pakket binnen BNP Paribas Fortis had.

Dat wil zeggen dat het enkel de kaarten zijn van Hello bank! die je verder kan gebruiken. Deze andere kaarten zijn dus niet bruikbaar.

Je kan natuurlijk voor de zekerheid ons bellen om na te kijken of deze kaarten al dan niet nog actief staan.

Je kan ons bellen via onze app. Druk er onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Ik heb echter geen app. maar werk alleen met de web versie.

De vroegere guide rekening die  toegewezen werd door fortis bij de overstap van bpost

werkte perfect. Ook de overstap naar Hello rekening was en is geen enkel probleem.

Mijn vraag is echter wat ik moet doen met de debetkaarten die ik nu pas ontvangen heb.

De debetkaarten van mij en mijn vrouw voor de hello rekening werken perfect.

De kaarten die ik nu gekregen heb zijn vermoedelijk nog van de guide rekening.

De overstap naar de hello rekening is al een drietal weken geleden.

Moet ik deze kaarten nu vernietigen of terugsturen ?


Dag @theoHilda ,

 

Ik wou dat ik jou via de community een uitsluitend antwoord kon geven, maar gezien wij hier geen toegang hebben tot je persoonlijke gegevens, kan ik helaas niet zeker zijn.

Ik raad je aan voor de zekerheid telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega’s jou met zekerheid kunnen zeggen wat je best doet.

U kan hen bereiken op 02 433 41 41.

 

Groetjes,

Lieze


Heb uw advies gevolgd en is ondertussen opgelost.

Bedankt .

Vriendelijke groetjes,

Theo Meyen


Beste @theoHilda ,

 

Perfect. Bedankt voor de bevestiging en ik wens je nog een fijne dag verder. 

 

Groetjes, 

JoachimJ


Reageer