Beantwoord

nazicht verrichting

  • 28 January 2023
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

Hallo,

 

Er ging gisteren 46,08€ van mijn rekening naar ”jointherealworld.com 1888”.

Kan er nagegaan worden wat voor bedrijf dit juist is? Want ik kan mij totaal niet herinneren dat ik voor dit bedrag een betaling heb gedaan… 

Het gebeurt wel vaker dat de namen van winkels of bedrijven anders op je verrichtingen verschijnen, daarom deze vraag…

Alvast bedankt!

 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 30 January 2023, 14:35

Bekijk origineel

6 reacties

@Wesley Staelraeve ik heb ondertussen wel klacht neergelegd bij Meldpunt Fraude & oplichting (belgie.be)

 

Ok bedankt, zal ik ook doen

hallo @SabrinaVD dit heb ik reeds vorige week gedaan, direct kaart geblokkeerd en met jullie contact opgenomen. Helaas kon er niks gedaan worden :-/ 

Hallo @Tiffany Wouters en @Wesley Staelraeve,
 

Bedankt voor je bericht.

Dit is een onbeveiligd bericht, ik kan uw gegevens dus jammer genoeg niet controleren. 
 

Echter raad ik aan om ons telefonisch te contacteren zodat we dit kunnen onderzoeken. Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App inlogt en klikt op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
 

Op die manier kan er nagekeken worden welke informatie nodig is.

 

Indien u de transactie niet herkent of zelf niet heeft uitgevoerd, raad ik ook aan om uw kaart zo spoedig mogelijk te blokkeren.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

@Wesley Staelraeve ik heb ondertussen wel klacht neergelegd bij Meldpunt Fraude & oplichting (belgie.be)

 

Hoi, neen, ondertussen is het bedrag eraf gegaan, en is het 47,39€ geworden... 

Aangezien ze bij Fortis niks ondernemen heb ik ZELF dan maar dat “bedrijf” gegoogled, en met hen contact opgenomen. (daarvoor moet je dan al heel je leven klant zijn om uiteindelijk zelf alles te moeten gaan uitzoeken...). Ze gingen het uitzoeken, maar ik vrees dat het gewoon 1 grote scam is :-/ 

Hallo, sinds gisteren staat hetzelfde bedrag gereserveerd om mijn rekening, ook naar jointherealworld.com 1888. 

Heb je ondertussen al wat meer info? 

 

 

Reageer