Beantwoord

overschrijving naar me Nederlandse rekening

  • 13 March 2023
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Geachte BNP Baribas Medewerker

 

Ik verstuur U met deze mail. Enkele fotos. Waar dat U hopelijk uit op kan halen dat het waarheid is. Maar wel met het probleem dat me vermogen in Frankrijk staat. Maar Ik hoop dat jullie het in belgiee ook na kunnen zien als ik jullie van de benodigde gegevens verstrek. Maar wat ik niet compleet bij deze mail verstuur. Want ik ga er van uit dat U er van op de hoogte bent. Dat er mensen zijn die er in gespecializeerd zijn. Om d.m.v Internet op iemand anders zijn naam te oplichten oft frouderen wat me lijkt niet te moeten kunnen lukken want als ik een bedrag naar me bankrekening in Nederland. En dat die overschrijving waar dat ik om zou vragen. Dan dus ook op niemand anders zijn rekening gestort zou kunnen worden, als die van me zelf. Me bankpas staat dan ook op niemand anderz zijn naam als die van mijn. En anders zou ik de mogelijkheden willen na gaan of er een pas van jullie naar me huis adres gestuurd zou worden. Ook dat adres kan ik in een officieel die dus ook 2 maal is getekend naar U versturen. Dat zou me dan ook duidelijk genoeg bewijs lijken. Ik kan er nu nog maar 1 foto van toevoegen. Waar dat ik mee aan wil tonen. Dat Toen ik op dat programma zat. En jammer genoeg maar 1 maalig bij in kon loggen. Dat ik me labtop aan liet. En naar buiten ging om 100 euro op me rekening te storten. Waar dat U op de foto dan ook op kan zien dat die 100euro er die dag dan ook bij was geschreven. De geschiedenis betreft incomsten die waren op dat moment dan ook tot op de cent correct. Namelijk niets behalve wat ik er die dag op storten. Ik hoop dat ik U na dit bericht nog een aanvullende mail kan versturen zodat U er een duidelijker en bevestigendere beeld bij zal hebben. Mocht me dat straks niet meer lukken dan hoop ik dat zodra dat U dit leest dat U telefonisch contact met me op zou willen nemen op tel +31638541746 gr afz Marcello

 

icon

Beste antwoord van LarsD 13 March 2023, 13:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Marcel777,

Bedankt voor je bericht.

Dit is echter een publiek platform dus iedereen kan je bericht zien met je persoonlijke gegevens. Daarom dat we ook je foto in het bericht al hebben verwijderd om je gegevens te beschermen.

Als je een persoonlijke mail naar ons wil sturen dan kan je dit via je profiel in Easy Banking Web op een PC. Je kan ons ook beveiligd bellen via Easy Banking App op een smartphone. Je klikt er op Communicatie, vervolgens Easy Banking Centre en dan Rekeningen en kaarten. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer