Beste,
Ik kan de uitgavenstaat van mijn VISA-kaart van geen enkele maand in 2022 (behalve Oktober 2022) raadplegen. Enkel deze van 2021.
Graag zou ik deze van 2022 ook kunnen raadplegen.
Bedankt!
Mvg,
Robin
Beste,
Ik kan de uitgavenstaat van mijn VISA-kaart van geen enkele maand in 2022 (behalve Oktober 2022) raadplegen. Enkel deze van 2021.
Graag zou ik deze van 2022 ook kunnen raadplegen.
Bedankt!
Mvg,
Robin
Hallo,
De uitgavenstaten worden per maand beschikbaar gesteld in de optie Zoomit. De optie is te vinden in Easy Banking Web onder Dagelijks Bankieren, in Easy Banking App onder Communicatie.
De laatste uitgavenstaat die je moet zien is deze van de vorige periode (oktober).
Dag Lars,
Daar ben ik me van bewust maar dat is net het probleem. Die zijn daar niet te vinden…
Enkel deze van Oktober maar deze van Januari-September 2022 niet en er zijn wel degelijk uitgaven geweest.
Mvg,
Robin
Je kan dus niets vinden onder “historiek” in Zoomit? Was er misschien voordien een Optiline gekoppeld aan de kredietkaart?
In dat geval ga je de uitgavenstaten moeten bekijken via Optiline.
Als dat het ook niet is kan je best even bellen naar het Easy Banking Centre om na te gaan hoe het komt dat vorige uitgavenstaten niet digitaal beschikbaar zijn. Je kan bellen door in de Easy Banking App aan te melden en te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten.
Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.