Vraag

visa debet

  • 28 May 2021
  • 1 reactie
  • 718 Bekeken

ik heb een nieuwe visa debetkaart maar kan in mijn app niet meer scannen en ontvangen doen.

Ook kan ik payconiq niet meer gebruiken via deze visa-debetkaart

Heeft u een oplossing?


1 reactie

Reputatie 7

Hallo @Visjes 

Heb je je nieuwe kaart al geactiveerd door ze een eerste keer te gebruiken in een gewone winkel (met chip en pincode)? Dat is noodzakelijk om je kaart via andere kanalen en apps te kunnen gebruiken.

Wat Payconiq betreft: eens je je Bancontact-Visa Debit-debetkaart hebt geactiveerd in de winkel, dan zal je ze ook aan Payconiq by Bancontact kunnen koppelen. Je verwijdert dan best wel eerst de kaart die je op dit moment hebt gekoppeld.

Wil je, naast de kaart, ook voor de eerste keer jouw rekening aan Payconiq by Bancontact koppelen, daan raad ik je aan om nog even af te wachten. Rekeningen die al gekoppeld werden, blijven actief binnen de Payconiq by Bancontact app, maar volledig nieuwe connecties zijn voorlopig nog niet mogelijk. 

Heb je je kaart toch al geactiveerd in de winkel en lukt het nog steeds niet om te betalen en geld te ontvangen via QR-codes, kan je me dan de volledige foutmelding geven die verschijnt?

Reageer