Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn nieuwe kaart?

  • 28 February 2024
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Hallo, 

ik heb 2 weken geleden (12 februari)  mijn kaart kwijt geraakt, ik heb mijn kaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Vorige week kreeg ( 20 februari) kreeg ik mijn geheime pincode via de post en werd mij verteld dat ik 4-5 dagen moest wachten. Vandaag is het al meer dan 5 dagen dat ik wacht en zit ik al 2 weken zonder een elektronische betaal middel. Kunnen jullie mij concreet vertellen wanneer ik mijn kaart krijg?

Alvast bedankt,

Mvg

icon

Beste antwoord van LarsD 28 February 2024, 13:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Merveil,

Bedankt voor je bericht.

Alvast onze excuses dat je nog steeds niet de nieuwe kaart hebt ontvangen.

Helaas hebben we via dit kanaal geen zicht op je gegevens en kunnen we dus ook de bestelling van de nieuwe kaart niet bekijken.

Het is vreemd dat je dan wel de code per post reeds hebt ontvangen. Meestal volgt de kaart vrij snel.

 

Is er een mogelijkheid contact te zoeken per telefoon met het Easy Banking Centre om dit verder te onderzoeken?

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Je kan dan bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD
 

 

Reageer