Beantwoord

Optiline

  • 4 February 2020
  • 1 reactie
  • 559 Bekeken

Verschillende keren heeft BNPparisbas jullie al gemeld dat mijn correspondentie nog altijd op het oude adres komt. ( al verscheidene malen door gegeven )De bewoners van het vroegere adres  vinden dit niet leuk.

Vandaag heb ik mijn Optiline op nul gezet en ga ik het niet meer gebruiken ook dit is jullie al gemeld door BNPparisbas

Ik zal nog een aangetekend schrijven sturen en breng het zo vlug in orde

 

icon

Beste antwoord van LiezeH 4 February 2020, 13:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey @011652305418 ,

Eerst en vooral raad ik je aan nooit persoonlijke gegevens openbaar te delen, om misbruik te voorkomen. Ik heb je gegevens alvast verwijderd uit je post.

Om je domicilie-adres aan te passen in het systeem van Fortis, dient je identiteitskaart te worden ingelezen in een kantoor, is dit al gebeurd?

Het adres dat gekoppeld is aan Optiline kan je wijzigen door aan te melden op de webomgeving en via de het menu rechtsboven te kiezen voor “contactgegevens”.

Groetjes,

Lieze

Reageer