Beste,
Sinds 30 augustus heb ik een aanvraag gedaan om mijn pensioenspaargeld vervroegd op te nemen. Een medewerker zei dat ik eerst mijn adres moest updaten aangezien ik in het buitenland woon.
Ik heb alle documenten gestuurd via e-mail naar mijn “persoonlijk adviseur” om mijn adres te wijzigen maar sinds 8 september probeer ik met haar te spreken via telefoon maar ze is nooit bereikbaar en via e-mail krijk ik ook GEEN antwoord. Dat vind niet kunnen aangezien ze mijn persoonlijk adviseur is… ze zou minstens via e-amil kunnen antwoorden. Is dit normaal? Meer dan 25 dagen wachten op een antwoord van een personlijk adviseur?
Na de 10de keer bellen heb ik hulp gekregen van een andere medewerker, ze heeft me aangeraden om een aantal documenten te sturen naar UPDATECLIENTDATA@bnpparibasfortis.com De documenten heb ik nog een keer gestuurd op 27 augustus.
Momenteel heb ik ook geen antwoord gekregen.
Zou iemand me kunnen helpen? Hoe lang kan het nog duren?
Ik heb mijn eerste aanvraag gedaan op 30 augustus.
Alvast bedankt voor jullie antwoord
Mijn naam is Jean Pierre Gobbe