Beantwoord

Upgraden pensioenspaarrekening naar maximaal spaarbedrag

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 2 February 2021, 13:38

Hallo Paulus,

Afgaande op de titel van je bericht vermoed ik dat je wilt weten hoe je het maximumbedrag voor pensioensparen wijzigt.

Dat doe je zo:

  • Meld met pc of laptop aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Sparen en beleggen en kies voor Mijn beleggingen.
  • Klik rechts van je pensioenspaarrekening op de horizontale strepen en kies voor Wijzigen.
  • Kies onderaan het plafond (maximumbedrag) dat je in 2021 wilt kunnen storten en klik op Volgende.
  • Vink het vakje aan om aan te geven dat je akkoord gaat met alle voorwaarden.
  • Volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer en druk op Bevestigen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Paulus,

Afgaande op de titel van je bericht vermoed ik dat je wilt weten hoe je het maximumbedrag voor pensioensparen wijzigt.

Dat doe je zo:

  • Meld met pc of laptop aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  • Klik bovenaan op Sparen en beleggen en kies voor Mijn beleggingen.
  • Klik rechts van je pensioenspaarrekening op de horizontale strepen en kies voor Wijzigen.
  • Kies onderaan het plafond (maximumbedrag) dat je in 2021 wilt kunnen storten en klik op Volgende.
  • Vink het vakje aan om aan te geven dat je akkoord gaat met alle voorwaarden.
  • Volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer en druk op Bevestigen.

Tja, tussen Sparen en beleggen en Mijn beleggingen wordt een kaartnummer gevraagd; ik heb geen kaartnummer (ook geen debetkaart trouwens); wel een klantnummer maar verder geraak ik dus niet … 

Daarstraks een half uur aan de lijn van de helpdesk gehangen maar iedereen bleek “in gesprek” …

Sta dus nog even ver ...

Reputatie 1

Dag Paulus

 

Als je niet beschikt over een bankkaart, dan zal deze aanpassing moeten gebeuren door een collega. U kan ons iedere werkdag vanaf 7u tot 22u bereiken op 02 762 60 00. Weet dat onze lijnen minder druk zijn ‘s avonds na 18u.

 

Groeten

LienV

Reputatie 6
Badge +3

Als Paulus geen bankkaart heeft hoe kan hij dan in Easy Bank Web aanmelden? Dat versta ik niet zo goed.

Reputatie 6

Hey @Alexander ,

Ik vermoed dat hij aan het kijken was op onze algemene website, niet binnen in Easy Banking Web.

Groetjes,

Lieze

Reageer