Beantwoord

Status Leningen

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Ik heb een aanvrag voor een persoonlijke lening gedaan via ‘Online banking’

 

Wanneer ik de status van het dossier bekijk lees ik de volgende melding: “In aanvraag (wachten op bewijsstukken)” terwijl alle bewijsstukken werden ingediend.

Als ik vervolgens op dossie verderzetten klik lees ik volgende meldig: “Bewijsstukken - verstuurd. We kijken je aanvraag meteen na en laten je zo snel mogelijk weten of we ze kunnen aanvaarden”

 

Is het normaal dat er 2 verschillende meldingen zijn betreffende deze aanvraag?
 

mvg, Kris

icon

Beste antwoord van CaroleL 25 January 2023, 14:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo Kris,

 

Ik heb een klein vermoeden dat u de bewijsstukken correct heeft doorgestuurd maar dat deze nog niet werden ontvangen door Alpha Credit. Dan kan het zijn dat u inderdaad twee verschillende statussen ziet staan.

Gezien het over een krediet gaat, adviseren wij u om toch kort even contact op te nemen met Alpha Credit op het nummer 02 508 02 02. Zo heeft u de zekerheid dat zij alles correct hebben ontvangen.

 

Groetjes,

CaroleL

 

Mevrouw,

Ik heb op 24/01/23  daarover contact opgenomen met Apha Credit op betreffende nummer:

  1. Het heeft mij 2h45 ononderbroken pogingen gekost om iemand aan de lijn te krijgen;
  2. de vriendelijke dame die mij te woord stond kon -en dit met alle respect- geen correct nederlands én kon geen antwoord geven op mijn vraag.
  3. deze dame heeft mij een E-mail laten geworden met de vraag de bewijsstukken via mail nogmaals over te maken. Doch zonder enig gevolg tot op heden.

Ik dank u voor uw antwoord.

Reputatie 2

Hallo Kris,

 

Het spijt me te lezen over deze ervaring. Ik zou het met alle plezier voor u nakijken maar wij hebben via dit kanaal helaas geen toegang tot uw gegevens. Wij kunnen u dus enkel aanraden om nogmaals te bellen.

 

Onze excuses voor het ongemak.

CaroleL

 

Reageer