Hallo, ik merk dat het scherm om een nieuwe begunstigde te creëeren in Easy Banking onlangs gewijzigd werd. Ik krijg nu echter een foutmelding bij het ingeven van de naam van de begunstigde. Ik weet echt niet wat ik hierbij verkeerd kan doen. Men kan toch enkel maar een naam van de begunstigde ingeven ? Telkens krijg ik de foutmelding dat ik de naam niet correct heb ingegeven. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen ? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten. Peter
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Komt er in de naam een special teken voor? Het is namelijk niet mogelijk deze in te geven. Je kan dan best de naam invoeren zonder speciale tekens.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Nee, enkel twee hoofdletters. Meer niet. En toch krijg ik een foutmelding.
Vriendelijke groeten,
Peter
Dag
Probeer je deze nieuwe begunstigde aan te maken of in het afzonderlijke scherm van “Mijn Begunstigden” (bij “Betalen”)?
Groetjes,
Liz
Dag Liz,
Het is uiteindelijk toch gelukt. Computer helemaal afgesloten en opnieuw gestart. En nu kon de nieuwe begunstigde wel toegevoegd worden. Eigenaardig. Ik werk nu al meer dan 10 jaar met PC Banking van BNP Paribas Fortis en met het toevoegen van een begunstigde nog nooit een probleem gehad. Maar ik merk dat het scherm om een begunstigde toe te voegen (via het scherm “betalingen” onlangs gewijzigd is. Eind goed, al goed want de betaling is intussen doorgevoerd. Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Peter
Hallo
We zijn blij dat het dan toch is gelukt. Het is inderdaad zo dat dit scherm onlangs is aangepast.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.