Beantwoord

Aanmaken nieuwe begunstigde

  • 19 February 2024
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo, ik merk dat het scherm om een nieuwe begunstigde te creëeren in Easy Banking onlangs gewijzigd werd. Ik krijg nu echter een foutmelding bij het ingeven van de naam van de begunstigde. Ik weet echt niet wat ik hierbij verkeerd kan doen. Men kan toch enkel maar een naam van de begunstigde ingeven ? Telkens krijg ik de foutmelding dat ik de naam niet correct heb ingegeven. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen ? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten. Peter 

icon

Beste antwoord van PEBROCK 20 February 2024, 07:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Hallo @PEBROCK,

Bedankt voor je bericht.

Komt er in de naam een special teken voor? Het is namelijk niet mogelijk deze in te geven. Je kan dan best de naam invoeren zonder speciale tekens. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Nee, enkel twee hoofdletters. Meer niet. En toch krijg ik een foutmelding.

Vriendelijke groeten,

Peter

 

Dag @PEBROCK ,

 

Probeer je deze nieuwe begunstigde aan te maken of in het afzonderlijke scherm van “Mijn Begunstigden” (bij “Betalen”)?

 

Groetjes,

Liz

Dag Liz, 

Het is uiteindelijk toch gelukt. Computer helemaal afgesloten en opnieuw gestart. En nu kon de nieuwe begunstigde wel toegevoegd worden. Eigenaardig. Ik werk nu al meer dan 10 jaar met PC Banking van BNP Paribas Fortis en met het toevoegen van een begunstigde nog nooit een probleem gehad. Maar ik merk dat het scherm om een begunstigde toe te voegen (via het scherm “betalingen” onlangs gewijzigd is. Eind goed, al goed want de betaling is intussen doorgevoerd. Alvast bedankt. 
Vriendelijke groeten, 

Peter

 

Reputatie 4

Hallo @PEBROCK,

We zijn blij dat het dan toch is gelukt. Het is inderdaad zo dat dit scherm onlangs is aangepast.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer