Beantwoord

easy banking app werkt niet meer op mijn tablet

  • 21 June 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Na het proberen  van de nieuwe update te installeren werkt de app niet meer pp mijn tablet.

Blijkbaar is mijn tablet niet geschikt voor de update.

Hoe kan ik terug de oude versie installeren????

icon

Beste antwoord van LarsD 24 June 2024, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Beste @Pitoe

Bedankt voor je bericht. Mag ik je vragen met welk type toestel je werkt en welke de softwareversie is? Het installeren van een vorige versie is jammer genoeg niet meer mogelijk. Een mogelijk alternatief is dan om via de webbrowser op de tablet aan te melden via www.bnpparibasfortis.be

Groetjes,

JoachimJ

Android versie 7/0 je krijgt de melding dat er update beschikbaar is.,maar geen verwittiging

dat het niet ga lukken op je tablet.Je verwijderd de app in de hoop hem terug te kunnen installeren

maar de oudere versie is niet meer beschikbaar!.Ik denk dat vele mensen hetzelfde probleem hebben.Moeten we dan allemaal een nieuwe tablet kopen?

Reputatie 4

Hallo @Pitoe,

We moeten de app  bijwerken zodat we de functies erin kunnen verbeteren. Hiervoor heb je wel een toestel nodig dat werkt op een software die meer recent is (ten minste Android versie 8). Het is ook aangeraden als je een toestel hebt dat op oudere software werkt dit te vervangen want het risico is dan groter dat je niet langer goed beschermd bent voor virussen op het toestel en uiteindelijk ga je ook problemen ervaren met het gebruiken van andere functies op het toestel.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer