Beantwoord

Easy Go pack vanaf 2024

  • 20 October 2023
  • 3 reacties
  • 3482 Bekeken

Beste,

Bij het Easy Go pack is het postkantoor het belangrijkste aanspreekpunt, maar kan je ook nog steeds terecht in het Fortis-kantoor op afspraak?

icon

Beste antwoord van LarsD 20 October 2023, 12:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Francis Gins,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer je Easy Go kiest dan is het de bedoeling dat je voor vragen je richt tot het Bpost Bank kantoor. Het is dus dan niet de bedoeling dat je voor advies langs een advieskantoor op afspraak nog moet gaan. Je kan wel als je meer expertise nodig hebt over een bepaald domein contact nemen via  het Easy Banking Centre

De digitale toepassingen zijn ook steeds beschikbaar voor informatie te krijgen ongeacht welk pack je dan hebt.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Beste,

Jullie stellen voor om mijn Comfort Pack om te zetten naar een Easy Guide. Ik wens echter over te schakelen naar een Easy Go.

Bij Easy Banking Web: Aanbod - Rekeningen en kaarten - uw pack vanaf 1 januari zie ik inderdaad Easy Guide staan, maar ik zie daar geen mogelijkheid om dit te wijzigen naar Easy Go.

Hoe is dit op te lossen?

Met vriendelijke groeten.

Reputatie 2

Hallo @Francis Gins

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

Als het nog niet lukt om jouw voorkeur door te geven, kan je vanaf 1 januari 2024 jouw pack laten wijzigen. Je kan hiervoor een afspraak maken bij een BNP kantoor, of je kan telefonisch terecht bij het Easy Banking Centre. Vanaf 22 januari 2024 kan je ook terecht bij een Bpost kantoor.

 

Groetjes,

Julie N

Reageer