Beste,
Bij het Easy Go pack is het postkantoor het belangrijkste aanspreekpunt, maar kan je ook nog steeds terecht in het Fortis-kantoor op afspraak?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelBeste,
Bij het Easy Go pack is het postkantoor het belangrijkste aanspreekpunt, maar kan je ook nog steeds terecht in het Fortis-kantoor op afspraak?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Wanneer je Easy Go kiest dan is het de bedoeling dat je voor vragen je richt tot het Bpost Bank kantoor. Het is dus dan niet de bedoeling dat je voor advies langs een advieskantoor op afspraak nog moet gaan. Je kan wel als je meer expertise nodig hebt over een bepaald domein contact nemen via het Easy Banking Centre.
De digitale toepassingen zijn ook steeds beschikbaar voor informatie te krijgen ongeacht welk pack je dan hebt.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Beste,
Jullie stellen voor om mijn Comfort Pack om te zetten naar een Easy Guide. Ik wens echter over te schakelen naar een Easy Go.
Bij Easy Banking Web: Aanbod - Rekeningen en kaarten - uw pack vanaf 1 januari zie ik inderdaad Easy Guide staan, maar ik zie daar geen mogelijkheid om dit te wijzigen naar Easy Go.
Hoe is dit op te lossen?
Met vriendelijke groeten.
Hallo
Bedankt voor jouw bericht.
Als het nog niet lukt om jouw voorkeur door te geven, kan je vanaf 1 januari 2024 jouw pack laten wijzigen. Je kan hiervoor een afspraak maken bij een BNP kantoor, of je kan telefonisch terecht bij het Easy Banking Centre. Vanaf 22 januari 2024 kan je ook terecht bij een Bpost kantoor.
Groetjes,
Julie N
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.