Beantwoord

Geld nog niet binnen in mijn rekening vanuit Wise

  • 19 October 2023
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Er heeft iemand mij geld gestort op 17 oktober 00:30 middernacht. Zijn bank geeft aan dat het geld bij bnp is aangekomen maar ik zie deze nog steeds niet in mijn rekening. Hoe komt dit? Het is nu al meer dan 2 volledige dagen en nu is de 3e dag al half om maar nog steeds niets.

icon

Beste antwoord van LarsD 19 October 2023, 12:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @aurs,

Bedankt voor je bericht.

Een verrichting tussen twee verschillende Belgische banken kan maximum 2 tot 3 werkdagen onderweg zijn (tenzij dit expliciet als een instant of dringende overschrijving is uitgevoerd).

Indien het daarna nog steeds niet op de andere rekening staat raden wij aan dat de opdrachtgever van de verrichting met de eigen bank dit laat onderzoeken om na te gaan hoe het komt dat dit niet is aangekomen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Beste de opdrachtgever geeft duidelijk aan dat het geld degelijk bij BNP is aangekomen en dat het kan zijn dat het nog niet binnen is in mijn rekening omdat ik deze rekening niet zoveel gebruik en omwille van de grootte van het bedrag. Kan dit opgelost worden?

Reputatie 2

Hallo @aurs , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Zoals Lars reeds zei is de standaard verwerking 2 tot 3 bankwerkdagen, behalve als de opdrachtgever een instant of dringende overschrijving heeft uitgevoerd. 

 

Indien de overschrijving nog niet op de rekening staat na deze termijn dan gaat de opdrachtgever met hun eigen bank contact moeten opnemen. Wij kunnen dit jammer genoeg niet nakijken. 

 

Fijne dag verder. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer