Waarom kan ik geen geld van onze spaarrekening overschrijven naar mijn zichtrekening
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelWaarom kan ik geen geld van onze spaarrekening overschrijven naar mijn zichtrekening
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelBeste
Bedankt voor je bericht. Er kunnen hiervoor verschillende redenen zijn. Zo zijn er wettelijke beperkingen bij overschrijvingen vanaf een spaarrekening. Ook kan er een verzet op de spaarrekening staan, waardoor overschrijvingen ook niet kunnen uitgevoerd worden. Staan de opdrachtgevende spaarrekening en de begunstigde zichtrekening op dezelfde naam? Je kan ons uiteraard ook telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00, dan kunnen we dit eens samen met jou bekijken.
Groetjes,
JoachimJ
De spaarrekening staat op mijn echtgenote en mijn naam de zichtrekening op mijn naam en een op naam van mijn echtgenote
Hoe kunnen aan het geld van onze spaarrekening
Beste
Bedankt voor je feedback. Indien jullie in ons systeem als gehuwd of wettelijk samenwonend vermeld staan, zou het mogelijk moeten zijn om van de gemeenschappelijke spaarrekening (op naam van beide) over te schrijven op de gemeenschappelijke zichtrekening (op naam van beide). Je kan best contact opnemen met ons Easy Banking Centre, zodat we even met jou kunnen nagaan waar het dan misloopt.
Bedankt alvast.
Groetjes,
JoachimJ
Een derde zichtrekening lijkt me weggesmeten geld en eigenlijk niet nodig, bij B post bank was dat niet nodig. Volmacht op beide zichtrekeningen kan dat een oplossing zijn?
Goedemiddag
Het is normaal zo dat om over te schrijven van een spaarrekening naar een zichtrekening, de houderschap hetzelfde moet zijn.
Indien jullie getrouwd zijn of wettelijk samenwonen, en volmacht hebben op elkaars rekeningen, dan kunnen jullie ook overschrijvingen uitvoeren ondanks de houderschap van de rekeningen niet hetzelfde zijn, bijvoorbeeld.
Het kan zijn dat deze link (getrouwd/wettelijk samenwonend) opnieuw moet gemaakt worden op dit moment aangezien je vermeld dat het vroeger wel ging.
Sowieso kunnen we nu niet kijken hoe het zit met jullie specifieke dossier en de exacte oplossing meegeven. Daarvoor kunnen jullie het beste contact met het Easy Banking Centre voor opnemen - indien een volmacht voldoende zou zijn, kan deze volmacht ook telefonisch in orde gebracht worden.
Je kan het Easy Banking Centre het gemakkelijkste bereiken vanuit de Easy Banking App bij “communicatie”, “hulp en contact” en dan “rekeningen en kaarten”. Via de algemene nummer 02 762 60 00 kan je hen ook bereiken.
Groetjes,
Jessica
Bedankt voor de snelle reacties
Goedemiddag
Je kan het Easy Banking Centre het gemakkelijkste bereiken vanuit de Easy Banking App bij “communicatie”, “hulp en contact” en dan “rekeningen en kaarten”. Via de algemene nummer 02 762 60 00 kan je hen ook bereiken.
Groetjes,
Jessica
Dat heb ik ook gedaan: verleden woensdag in de morgen gebeld naar dat nummer voor een technisch probleem, er werd beloofd dat een SW specialist die dag terug zou bellen. Is niet gebeurd. Woensdagavond terug gebeld, weer de belofte om terug te bellen. Ik wacht nog steeds op antwoord en mijn probleem is niet opgelost (zie mijn thread "Easy banking op PC blokkeert bijna altijd met draaiend wieltje"). Veel geluk!
Hallo
Bedankt voor je feedback.
Onze excuses dat je nog steeds geen oplossing hebt gekregen voor je probleem. Helaas is het probleem dat je ervaart een algemeen probleem op de website waarbij bepaalde pagina’s blijven draaien.
Er wordt gewerkt aan een update van de website waarbij dit dan moet opgelost worden.
Ondertussen kan je proberen F5 of CTRL + F5 in te drukken wanneer je een pagina hebt die blijft laden. Dan moet namelijk de pagina opnieuw worden geladen.
Verder raden we ook aan te testen of het via andere browsers/zoekmachines wel beter gaat.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.