Beantwoord

instant overschrijving

  • 2 January 2019
  • 31 reacties
  • 12632 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
De 4 grote banken waaronder BNPPF zullen begin 2019 starten met instant overschrijvingen.
De vraag is wanneer de bank precies zal starten met die instant overschrijvingen en of er kosten zullen aangerekend worden.
icon

Beste antwoord van YannickB 4 March 2019, 15:23

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 1
Badge

@Converted

Ik kan kan je helaas nog geen nieuws geven. Waar hoorde je dat instant overschrijvingen er dit jaar nog zouden komen?

Nergens. Maar ik ging ervanuit dat het zoals alle andere banken wel tegen het einde van het jaar beschikbaar was. Was ik fout...

Waar is die innovatieve bank van vroeger naartoe?

Mijn geduld raakt stilletjes aan op hoor.. Alle concurrenten hebben al instant overschrijving.. Ik ben al jaren klant maar als ze dit ons niet snel aanbieden dan overweeg ik wel een overstap te maken naar een andere bank. Ik hoop dat ze dit nog snel kunnen aanbieden.  

Reputatie 1
Badge

@Converted

Ik kan kan je helaas nog geen nieuws geven. Waar hoorde je dat instant overschrijvingen er dit jaar nog zouden komen?

Echt schandalig hoe jullie de klanten in de kou laten staan! Al een jaar zeggen jullie dat jullie ermee bezig zijn. Lanceer het dan e...

Reputatie 1
Badge

@Converted

Ik kan kan je helaas nog geen nieuws geven. Waar hoorde je dat instant overschrijvingen er dit jaar nog zouden komen?

Wordt het is geen tijd dat je de klanten iets teruggeeft in deze moeilijke tijden en dit gaat aanbieden???? 

Ik denk niet dat dit een grote zorg is voor Bnp paribasfortis .  Alles draait om budgetten en die worden maar kleiner en kleiner of stoppen gewoon.

Al begrijp ik niet goed waarom iets niet zou werken in een programma voor particulieren als het wel werkt in het programma voor bedrijven.

Best de vraag nog eens stellen binnen enkele maanden. Alhoewel het antwoord dan ook waarschijnlijk zal zijn : k kan kan je helaas nog geen nieuws geven.

Ik heb een beetje medelijden met de persoon die steeds die vragen negatief moet beantwoorden.  Ook niet prettig.

 

Reputatie 7

@Andrevano 

Instantoverschrijvingen komen er binnenkort effectief aan, al kan ik helaas geen exacte datum geven. Het achterliggende systeem bestaat inderdaad al. Vandaar dat instantoverschrijvingen ontvangen bijvoorbeeld wel al mogelijk is. Er dienden onder andere wel nog enkele ontwikkelingen op niveau van Easy Banking te gebeuren.

Reageer