Beantwoord

ontvangen bankuittreksels

  • 2 September 2020
  • 11 reacties
  • 294 Bekeken

kan je mijn bankuittrelsels opsturen aub.  ik heb geen bankkaart meer en mijn rekeing is geblokkeerd en gedeactiveerd . maar zou graag willen weten wie mij al betaald heeft .

antwoord via mail aub . NIET TELEFONISCH

 

dank bij voorbaat  

levrau jurgen

 

icon

Beste antwoord van Shari V 2 September 2020, 15:07

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3

Hallo. Ik heb even je post aangepast omdat je persoonlijke informatie deelt via een online kanaal. Je belt best even naar ons kantoor van op afstand op het nummer 02 762 60 00, zij kunnen dit dan eens bekijken voor jou.

beste dame, heer,

 

ik heb geen bankkaart meer, het bankkantoor is gesloten en heb de laatste uittreksels nodig van onze vennootschap met rekeningen bij jullie.

 

kan u mij aub de uittreksels mailen van 2020 voor volgende rekeningen.

op naam van

 

ik ben de volmachthouder op deze rekeningen.

met dank en vriendelijke groeten

 

 

 

Reputatie 7

Dag Marc,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb alle financiële en persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Je deelt dit soort gegevens best nooit zomaar online.

Ik heb via deze site jammer genoeg zelf ook geen toegang tot jouw rekeninguittreksels of andere financiële info, maar je kan je rekeninguittreksels van de voorbije 10 jaar (vanaf 2012) wel opvragen via Easy Banking. Onze handleiding kan je daarbij helpen.

beste heer Yannick

 

vind de communicatie met de bank vandaag absoluut ondermaats. vor een kleinigheid ben je uren en uren bezig om niks te hebben. niemand wil blijkbaar nog helpen. telefonisch kom je op een automatisch antwoordapparaat, bij de bank zelf kan je niet binnen, om een afspraak te maken, moet je een halve dag zoeken hoe dat gaat en hier krijg ik, met respet voor jouw rol uiteraard, alleen maar weer een nieue doorverwijzing….

 

met alle respect en mijn excuses zelfs maar

absoluut klantonvriendelijk

 

vriendelijke groeten

marc dupain

 

beste heer Yannick

 

in opvolging van daarnet. de app waarnaar je verwijst helpt en jullie online-diensten helpen mij dus niet, zoals reeds in mijn eerste mail meegedeeld. je hebt je kaartnummer daarvoor nodig en die heb ik net niet. het is onmogelijk ergens toegang toe te krijgen.

 

kan u mij misschien een rechtstreeks telefoonnummer geven van mijn bankkantoor in Tongeren Maastrichterstraat zodat ik er een afspraak kan maken aub?

 

dank u

marc dupain  

Reputatie 7

Bedankt voor je reactie Marc.

Ik begrijp dat je graag onmiddellijk een antwoord hebt en onze wachttijden kunnen momenteel inderdaad oplopen. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Deze site staat jammer genoeg niet in verbinding met de systemen van onze bank, waardoor ik niet de mogelijkheid heb om jou op een correcte en veilige manier op te zoeken in onze databases en waardoor ik zelf niets voor je op kan zoeken of door kan sturen.

Een afspraak maken bij het kantoor in Tongeren, kan via deze pagina of via het nummer 02 762 60 00. Omdat het om een vennootschapsrekening gaat, kan je ook terecht bij onze ondernemersbank op het nummer 02 433 43 31. Een rechtstreeks nummer voor het kantoor kan ik je helaas niet geven.

beste Yannick

 

bedankt voor je snelle reactie en ik besef de beperktheid van jouw mogelijkheden. het blijft echter rondjes draaien steeds. het alg telnr is een automatisch antwoordapparaat waarop ik evenmin terecht kan. ik probeer eens het ondernemersnummer. op de site vind ik ook wel mijn kantoor maar eveneens daar datzelfde algemene telnr…

 

vriendelijke groet

marc 

Beste @marc dupain ,

Ons algemene nummer (02 762 60 00) zou binnen de openingsuren geen antwoordapparaat mogen geven. Lukt het ook vandaag niet om ons te bereiken?

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze

 

het probleem blijft hetzelfde. er wordt steeds gevraagd gevraagd naar het nummer van de bankkaart en dat heb ik iet. ik geraak niet binnen. heb woensdag nog een mail gestuurd naar mijn bankkantoor zelf: 'tongeren-centrum@bnpparibasfortis.com'

nog steeds geen antwoord

stuurde daar twee weken geleden ook al eens naartoe en kreeg bericht dat het een fout adres was…

omdat ik een fout vermoedde van mezelf heb ik nu de copy-paste genomen vanuit jullie site. 

ben hier dus al vele weken mee bezig om ocharme aan bankuittreksels te geraken terwijl ik normaal alles binnen handbereikt heb via de app en al enkele jaren uitsluitend online banverrichtingen doe.

 

dank voor je attentie en hopelijk kan je me helpen aan die uittreksels te geraken

vriendelijke groeten

marc dupain

 

 

Hey @marc dupain ,

Je kan een * doorgeven als je geen klantnummer hebt, en zo toch bij een collega terechtkomen.

Groetjes,

Lieze

Dank je voor de tip beste Lieze

 

ik zal dat proberen

 

fijn paasweekend

marc 

Reageer