Beantwoord

Opzeggen rekening

  • 21 April 2020
  • 3 reacties
  • 5583 Bekeken

Beste

Ik zou graag mijn rekeningen bij jullie opzeggen. Nu had ik al gevonden dat ik dit via Easy Banking Web kan doen, alleen lukt het mij niet om mij in te loggen, ik denk omdat ik mijn kaart al heel lang niet meer gebruikt heb en ik denk misschien zelfs nooit geactiveerd geweest is. Nu met de lockdown is het waarschijnlijk ook niet direct mogelijk om een afspraak te maken op kantoor, dus is er een mogelijkheid om de kaart te activeren zodat ik het toch via deze weg kan opzeggen? Of een andere oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord van YannickB 24 April 2020, 12:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Anna

Dan kan je ons best even telefonisch contacteren, zodat we kunnen bekijken wat we voor jou kunnen doen. Je kan ons bereiken via 02 762 60 00.

Groeten

LienV

Dag Lien

 

Het is met gelukt om me in te loggen bij Easy Banking Web en heb terug een actieve kaart.

Maar elke keer als ik probeer een rekening af te sluiten krijg ik een technische fout (WAS0500 - P9PD081 - HTJBJA). Is er een manier dat ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groeten

 

Anna

Reputatie 7

Hallo Anna,

Als je dat soort meldingen krijgt wanneer je online een rekening wilt afsluiten, dan wilt dat zeggen dat er iets belet dat de rekening gesloten wordt.

Bijvoorbeeld dat er nog andere diensten aan gekoppeld staan, dat het je laatste rekening bij ons is of dat het de rekening is waaraan je toegang tot Easy Banking gekoppeld staat.

In dat geval kan je ze wel telefonisch laten afsluiten via 02 762 60 00.

Reageer