Beantwoord

Overschrijving annuleren

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 8379 Bekeken

Hoe een overschrijving annuleren
icon

Beste antwoord van Alexander 5 March 2019, 13:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Het hangt er van af of die overschrijving al uitgevoerd is.
Is die overschrijving nog niet uitgevoerd met andere woorden die overschrijving staat als gepland dan kan deze nog geannuleerd worden, dat doe je als volgt: je klikt op de desbetreffende overschrijving daarin staat er "verwijderen of wijzigen", kies dus voor "verwijderen" en vervolgens onderteken je dat met uw bankkaart en kaartlezer.
Is die overschrijving wel uitgevoerd dan kan die helaas niet meer geannuleerd worden.
Het hangt er van af of die overschrijving al uitgevoerd is.
Is die overschrijving nog niet uitgevoerd met andere woorden die overschrijving staat als gepland dan kan deze nog geannuleerd worden, dat doe je als volgt: je klikt op de desbetreffende overschrijving daarin staat er "verwijderen of wijzigen", kies dus voor "verwijderen" en vervolgens onderteken je dat met uw bankkaart en kaartlezer.
Is die overschrijving wel uitgevoerd dan kan die helaas niet meer geannuleerd worden.


Dit klopt Alexander. We raden aan steeds de begunstigde te contacteren om het zo op te lossen.
Indien dit echt geen optie is, kan je bij het Easy Banking Centre navragen of er hier uitzonderlijk iets voor kan gebeuren, maar hier komen vaak wel kosten bij.

Groetjes,
Lieze

mijn overschrijving staat niet bij gepland maar bij uit te voeren met datum 9/9/2020 en dan kan ik niet op detail klikken en dan wijzigen of verwijderen    kan iemand mij dringend helpen voor het 9/9/2020 is aub

Reageer