Beantwoord

Rekeninguittreksels downloaden via safari (iMac)

  • 22 May 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Sinds begin maart is er een probleem met downloaden rekeninguittreksels via Safari op iMac. Voor afdrukken fiscale fiches is dit nu wel problematisch.

Is er een planning of een tijdsframe voor het oplossen van dit issue.

Thx.

icon

Beste antwoord van JoachimJ 22 May 2024, 11:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Beste @Richard Ooms

Bedankt voor je bericht. Wij hebben inderdaad weet van problemen bij het downloaden van uittreksels via Safari. Onze excuses alvast voor het ongemak. Het incident zou normaal gezien in de loop van deze week opgelost moeten zijn na een nieuwe release. In tussentijd kan je de uittreksels en fiscale attesten wel raadplegen of downloaden via Google Chrome of Mozilla Firefox. Alvast bedankt en nog een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Beste,

 

ik kan nog steeds (al vanaf maart) geen uittreksels meer downloaden via safari.

Dit probleem lijkt mij dus nog steeds niet opgelost.

Hoe moet ik mijn uittreksels afdrukken?

 

Mvg,

Johan Versmissen

 
Reputatie 2

Beste @Johan Versmissen

Bedankt voor je bericht. Normaal zou het probleem met betrekking tot het downloaden van de uittreksels in Safari opgelost moeten zijn. Mogelijk is de pop-up blokkering ingeschakeld in jouw webbrowser. Kan je dit even nakijken? 

Je dient hiervoor de webbrowser Safari te openen. Vervolgens klik je op “Safari” en nadien op “Instellingen” of “Voorkeuren”. Via het tabblad “Websites” kan je de pop-ups toestaan of blokkeren. Je dient ze toe te staan. 

Kan je nadien nogmaals proberen? Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer