Beantwoord

rondo bedrag komt niet op zichtrekening

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb begin deze week een bedrag overgeschreven van mijn rondo reserve, maar zie deze nog altijd niet op mijn zichtrekening staan.

icon

Beste antwoord van JoachimJ 15 February 2024, 13:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @Robin28 ,

In dat geval kan je best contact opnemen met de klantendienst op het nummer 02 508 44 40. Hopelijk komt het dan snel in orde. 

Groetjes, 

JoachimJ

beste @JoachimJ 

Ik heb dit gedaan via het internet:

groeten,

Robin28

Reputatie 2

Beste @Robin28 ,

Bedankt voor je bericht. Normaal gezien gebeurt de overschrijving van de Rondo reserve naar de zichtrekening dezelfde werkdag. Via welk kanaal heb je deze overschrijving uitgevoerd? Er zijn verschillende mogelijkheden: 

  • Internet:
  • Rondo Phone Express: de automatische voice-server is 24u/24 en 7d/7 bereikbaar op het nummer 02/508 44 40. Via het menu kan je kiezen om een bedrag naar jouw zichtrekening over te schrijven.
  • Telefonisch: op het nummer 02/508 44 40 via de klantendienst van Alpha Credit NV (van maandag tot vrijdag, van 9u tot 17u). 

Je kan in dit geval toch best even contact opnemen met de klantendienst van Alpha Credit NV op het nummer 02/508.44.40. Men kan dan even met jou bekijken wat de stand van zaken is. 

Fijne dag nog verder. 

Groetjes, 

JoachimJ

Reageer