Ik heb begin deze week een bedrag overgeschreven van mijn rondo reserve, maar zie deze nog altijd niet op mijn zichtrekening staan.
Beste
Bedankt voor je bericht. Normaal gezien gebeurt de overschrijving van de Rondo reserve naar de zichtrekening dezelfde werkdag. Via welk kanaal heb je deze overschrijving uitgevoerd? Er zijn verschillende mogelijkheden:
- Internet:
- Rondo Phone Express: de automatische voice-server is 24u/24 en 7d/7 bereikbaar op het nummer 02/508 44 40. Via het menu kan je kiezen om een bedrag naar jouw zichtrekening over te schrijven.
- Telefonisch: op het nummer 02/508 44 40 via de klantendienst van Alpha Credit NV (van maandag tot vrijdag, van 9u tot 17u).
Je kan in dit geval toch best even contact opnemen met de klantendienst van Alpha Credit NV op het nummer 02/508.44.40. Men kan dan even met jou bekijken wat de stand van zaken is.
Fijne dag nog verder.
Groetjes,
JoachimJ
beste
Ik heb dit gedaan via het internet:
groeten,
Robin28
Hallo
In dat geval kan je best contact opnemen met de klantendienst op het nummer 02 508 44 40. Hopelijk komt het dan snel in orde.
Groetjes,
JoachimJ
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.