Beantwoord

uittreksels afdrukken

  • 5 February 2020
  • 11 reacties
  • 1293 Bekeken

Als ik nu mijn uittreksels wil raadplegen op ‘dagelijks bankieren’ loopt de laatste periode die ik kan zien tot 25.01.20. Voordien worden ze wekelijks online gezet. Hoe komt het dat het nu langer duurt?

 
icon

Beste antwoord van Karen 6 February 2020, 09:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag jotieco, 

Je zegt dat je de uittreksels normaal gezien wekelijks ontvangt. Heb je de voorkeur voor ontvangst van de uittreksels op Easy Banking Web ook al eens nagekeken? 

Mocht de voorkeur nog steeds op ‘wekelijks’ staan, laat je dit best eens nakijken door een medewerker van het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. De medewerker kan je dossier openen en de uittreksels nakijken. 

Via de community heb ik jammer genoeg geen toegang tot je dossier. 

Fijne dag verder! 

Reputatie 1
Badge

Mijn moeder heeft een analoog probleem, na 04/03/20 geen uittreksels meer ( 2 rekeningen en een spaarrekening), niet via de statement printer, en ook niet via easy banking web, alhoewel er regelmatig verrichtingen zijn. Heb de voorkeur vorige week aangepast van statement printer naar maandelijks via easy banking web , helpt niks. Er worden ook geen gratis uittreksels verstuurd voor een laatste keer zoals beloofd bij de conversie,( logisch , er zijjn gewoon nergens uittreksels beschibaar na 04/03. Ik veronderstel dat ik ook zal moeten bellen naar  het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Heb al online een klacht geformuleerd, maar daar wordt COVID misbruikt om alles op de lange baan te schuiven en ik dacht hier een snellere oplossing te vinden. Bellen kan vandaag ook niet natuurlijk….

Reputatie 1
Badge

nog eens nagekeken, het blijkt nu toch  slechts over 1 rekening te gaan, de andere zijn ok. Van die ene rekening heeft zij enkel vrije berichten tot en met 8/6, maar dus nog steeds geen uittreksels vanaf 4/3 

Reputatie 7

Hallo @WimH 

Zijn er op die rekening, naast eventuele gebruikskosten, ook andere verrichtingen gebeurd? Zo ja, kan je even de stappen in deze handleiding volgen om de verzendingswijze van die rekening na te kijken en, indien nodig, aan te passen?

Reputatie 1
Badge

Uiteraard zijn er andere verrichtingen geweest, is de hoofrekening. Wijzigen verzendwijze heeft Mike opgelost zoals ik al aangaf...

Reputatie 1
Badge

Net gebeld naar dat fameuze nummer,20 minuten of zo gewacht zoals gewoonlijk, daar kan men mij niet helpen daar ik geen volmacht heb????

TOTAAL onbegrijpelijk, ik zal dan maar naar het kantoor van mijn moeder bellen... 

Reputatie 7

Hallo Wim,

We mogen je als bank inderdaad enkel informatie geven over je eigen rekeningen en producten en die waar je volmacht op hebt.

Reputatie 1
Badge

akkoord, maar vragen om de uittreksels beschikbaar te stellen in easy banking is volgens mij niet informatie geven. Enfin, zonet het katoor van mijn moeder gebeld en haar contactpersoon heeft me uitstekend geholpen, uittreksels zijn beschikbaar. Nu nog downloaden, er gebeurt niks als ik dat probeer en mijn aanvrag verdwijnt als ik zeg niks ontvangen te hebben. Popup blocker in Edge uitschakelen helpt ook niet, ga eens proberen met browser te herstarten...  

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord Wim.

Het aanpassen van een de verzending van uittreksels is een wijziging, wat nog verder gaat dat informatie geven. 

Wat het downloaden van de uittreksels betreft; afhankelijk van je browser krijg je onderaan links, onderaan in het midden of bovenaan rechts een melding van de download. De meeste computers/browsers zijn ook zo ingesteld dat downloads automatisch in de map ‘Downloads’ onder ‘Documenten’ of ‘Mijn documenten’ verschijnen.

Laat het me zeker weten als het niet lukt.

Reputatie 1
Badge

downloaden lukt helaas niet ( laatste versie edge) 

Reputatie 1
Badge

dan maar op de tablet van mijn moeder via chrome gedownload en doorgemaild, nu nog printen, dat zou geen probleem meer mogen zijn. Wil wel graag weten waarom het in Edge niet lukt om een zipbestand te downloaden, er gebeurt gewoon niks...

Reageer