Normaal gaat mijn hypotheek de 1ste van de maand van mijn rekening. Dit is steevast zo, zelfs op een zondag. Ik merkte vandaag echter dat dit niet gebeurd is, terwijl ik geen aanvraag voor uitstel gedaan heb. Is hier een verklaring voor?
Hey
Gezien er volop onderhandelingen bezig waren over de modaliteiten rond de kredieten ten gevolge van de Coronacrisis, hebben we beslist om de betaling voor april met enkele dagen uit te stellen. Binnen enkele dagen zal dit dus gedebiteerd worden met valutadatum 1/4.
Groetjes,
Lieze
Bedankt voor dit duidelijke en snelle antwoord!
Hi Lize,
is weer zo een beslissing van uit de ivoren toren zonder jullie klanten in te lichten.
Ik heb aangezien de hyptheek niet afging mijn ton huisbrandolie laten voltanken……..ik ga deze maand geen hypotheek betalen hoor.
groeten,
Benny
Beste Lieze,
allemaal ok maar een korte communicatie hieromtrent naar alle klanten toe is toch maar een kleine moeite!
mvg
Alexandra
Hoi,
ik zie net dat dit voor mij al voor maart en april is….. er staat voldoende geld op mijn rekening om maandelijks bedrag af te lossen.
Neem ik best contact op met een medewerker?
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.