Beantwoord

Hypotheek niet van de rekening afgehaald.

  • 2 April 2020
  • 6 reacties
  • 23786 Bekeken

  • Deskundige - Niveau 1
  • 2 reacties

Normaal gaat mijn hypotheek de 1ste van de maand van mijn rekening. Dit is steevast zo, zelfs op een zondag. Ik merkte vandaag echter dat dit niet gebeurd is, terwijl ik geen aanvraag voor uitstel gedaan heb. Is hier een verklaring voor?

icon

Beste antwoord van Anonymous 2 April 2020, 13:15

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @Sam M. ,
Gezien er volop onderhandelingen bezig waren over de modaliteiten rond de kredieten ten gevolge van de Coronacrisis, hebben we beslist om de betaling voor april met enkele dagen uit te stellen.  Binnen enkele dagen zal dit dus gedebiteerd worden met valutadatum 1/4. 
Groetjes, 

Lieze

Bedankt voor dit duidelijke en snelle antwoord! 

Hi Lize,

 

is weer zo een beslissing van uit de ivoren toren zonder jullie klanten in te lichten.

Ik heb aangezien de hyptheek niet afging  mijn ton huisbrandolie  laten voltanken……..ik ga deze maand geen hypotheek betalen hoor.

groeten,

Benny

@LiezeH 

Beste Lieze,

 

allemaal ok maar een korte communicatie hieromtrent naar alle klanten toe is toch maar een kleine moeite!

 

mvg

Alexandra

Hoi,

ik zie net dat dit voor mij al voor maart en april is….. er staat voldoende geld op mijn rekening om maandelijks bedrag af te lossen.

Neem ik best contact op met een medewerker?

Reputatie 7

@Sofie92 Enkel de betalingen van april werden tijdelijk gepauzeerd. Als er in maart ook niets van je rekening ging, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00 zodat we na kunnen kijken wat er aan de hand is.

@ynneb De afbetaling zal vandaag afgehouden worden van de rekening. Ik geef jouw en @AlexandraP ‘s feedback over de communicatie alvast door aan de betrokken teams.

Reageer