Beantwoord

vervroegde aflossing krediet

  • 16 December 2022
  • 1 reactie
  • 623 Bekeken

Geachte, 

Ik heb nog een lopende afbetaling zijnde dossier nr xxxxxx betreffende renovaties aan mijn vroegere woning. Omdat de renovatie echter een never ending story bleek die financieel niet haalbaar was, werd de woning vorig jaar verkocht. Inmiddels ben ik op zoek naar een woning waar geen renovatiewerken meer dienen uitgevoerd te worden. Omdat deze lopende aflossing beperkend is voor een nieuw krediet, wens ik de resterende 35 termijnen in 1 X af te lossen (nog ruim 8000 euro heb ik op de aflossingstabel gezien).

Mijn vraag is hoe ik dit praktisch kan doen, zijnde het resterende aflossingsbedrag overmaken vanaf de spaarrekening.

icon

Beste antwoord van LarsD 16 December 2022, 12:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @verlinden_tom,

Bedankt voor je bericht. We hebben alvast het dossiernummer verwijderd uit je bericht. We raden af hier persoonlijke gegevens te delen gezien dit ook een openbaar platform is. 

Je gaat moeten vragen om een vervroegde aflossing van de lening. Je kan hiervoor beveiligd bellen via Easy Banking App. Eens aangemeld klik je in de app op Communicatie>Easy Banking Centre>Lenen om een beveiligde oproep te starten.

Geen Easy Banking App? Dan kan je bellen naar het nummer 02 433 41 36. Om de lijn dan te beveiligen geef je je klantnummer in en je Easy Banking Phone Code. Deze persoonlijke veiligheidscode maak je aan via de instellingen van je profiel op Easy Banking Web via PC.

Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Door een vervroegde aflossing te vragen krijg je mee wat er daadwerkelijk nog open staat om af te lossen. Je krijgt dan ook de nodige info mee hoe je dit bedrag kan overmaken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer