Skip to main content

Geachte 

Wij hebben Uitstel betaling woonlening aangevraagd door de energiecrisis en dat werdt toegekend en is ingegaan op 1 februari maar toch betalen we al 2 maanden intrest hoe komt dit wij dachten dat de intresten er terug bij kwamen na die 6 maanden uitstel 

Vriendelijke groeten sylvie 

Hallo Sylvie,

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Dit zouden wij in uw profiel moeten nakijken en navragen bij een expert Housing.

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

CaroleL


Reageer