Beantwoord

woonlening

  • 2 March 2023
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Geachte 

Wij hebben Uitstel betaling woonlening aangevraagd door de energiecrisis en dat werdt toegekend en is ingegaan op 1 februari maar toch betalen we al 2 maanden intrest hoe komt dit wij dachten dat de intresten er terug bij kwamen na die 6 maanden uitstel 

Vriendelijke groeten sylvie 

icon

Beste antwoord van CaroleL 2 March 2023, 14:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Sylvie,

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Dit zouden wij in uw profiel moeten nakijken en navragen bij een expert Housing.

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

CaroleL

Reageer