Ik las dat kleingeld kan binnengebracht worden in keepsafe zakken die 4€ kosten. Ergens las ik dat er een uitzondering is voor -18 jarigen met een welkome pack. Wat houdt deze uitzondering dan in?
Beste antwoord van OguzhanB
Bekijk origineelIk las dat kleingeld kan binnengebracht worden in keepsafe zakken die 4€ kosten. Ergens las ik dat er een uitzondering is voor -18 jarigen met een welkome pack. Wat houdt deze uitzondering dan in?
Beste antwoord van OguzhanB
Bekijk origineelDag ,
dat heb je goed opgemerkt of gelezen
Bij BNP Paribas Fortis rekenen ze geen kosten aan voor muntzakken die worden gestort op een welcome pack (rekening voor minderjarigen) + spaarrekeningen waar de houder ook minderjarig van is.
Hou wel rekening mee dat een muntzak maximum 10kg mag wegen, uiteraard hoeven de muntstukken op voorhand niet gesorteerd te worden. Hieronder voeg ik nog een extra link toe naar de tarievenlijst, op pagina 22/26 staat het genoteerd.
https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/contrib/document/1-Website/5-Docserver/BNP/F01400N.pdf
Als er verdere vragen zijn, aarzel niet
Beste,
Voor de lockers van het zwembad gebruiken onze klanten muntstukken van 50 cent.
Op welke dag kan er kleingeld gewisseld worden bij jullie.
Karin
AGB Kontich
03 880 12 30
Dag karinverstrepen
In normale omstandigheden kon je daarvoor terecht aan het loket. Maar door de Covid-maatregelen werkt alles momenteel op afspraak.
Hier vind je info op welke manier je allemaal een afspraak kan maken:
Groetjes
Shari V
Dan maak ik graag een afspraak om het geld te wisselen.
Kan u mij een dag en uur geven?
mvg,
Karin
Hey karinverstrepen
Via de community heb ik geen toegang tot jouw profiel.
Je zult telefonisch een afspraak moeten vragen of je vraagt dit via de app of webfunctie aan.
Groetjes
Shari V
Ik stel voor dat je na de kantooruren belt, dan is het over het algemeen minder druk.
Het kantoor op afstand is nog geopend tot 22:00.
moeilijk.
Ik werk tot 16u.
mvg,
Karin
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.