Beantwoord

inwisselen kkeingeld

  • 17 November 2019
  • 9 reacties
  • 2791 Bekeken

Ik las dat kleingeld kan binnengebracht worden in keepsafe zakken die 4€ kosten. Ergens las ik dat er een uitzondering is voor -18 jarigen met een welkome pack. Wat houdt deze uitzondering dan in?

icon

Beste antwoord van OguzhanB 17 November 2019, 17:24

Bekijk origineel

9 reacties

Beste,

 

Voor de lockers van het zwembad gebruiken onze klanten muntstukken van 50 cent.

Op welke dag kan er kleingeld gewisseld worden bij jullie.

 

Karin

AGB Kontich

03 880 12 30

Reputatie 3

Dag karinverstrepen

In normale omstandigheden kon je daarvoor terecht aan het loket. Maar door de Covid-maatregelen werkt alles momenteel op afspraak.

Hier vind je info op welke manier je allemaal een afspraak kan maken:

Groetjes

Shari V

Dan maak ik graag een afspraak om het geld te wisselen.

Kan u mij een dag en uur geven?

 

mvg,

Karin

Reputatie 3

Hey karinverstrepen

Via de community heb ik geen toegang tot jouw profiel.

Je zult telefonisch een afspraak moeten vragen of je vraagt dit via de app of webfunctie aan.

Groetjes

Shari V

Ik heb reeds 02 762 60 00 gebeld, maar geraak niet binnen.

 

 

mvg,

Karin

Reputatie 3

Ik stel voor dat je na de kantooruren belt, dan is het over het algemeen minder druk.

Het kantoor op afstand is nog geopend tot 22:00.

Reputatie 4
Badge +4

Dag @Anndpc :wave:

dat heb je goed opgemerkt of gelezen :grin:

Bij BNP Paribas Fortis rekenen ze geen kosten aan voor muntzakken die worden gestort op een welcome pack (rekening voor minderjarigen) + spaarrekeningen waar de houder ook minderjarig van is. 

Hou wel rekening mee dat een muntzak maximum 10kg mag wegen, uiteraard hoeven de muntstukken op voorhand niet gesorteerd te worden. Hieronder voeg ik nog een extra link toe naar de tarievenlijst, op pagina 22/26 staat het genoteerd. 

https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/contrib/document/1-Website/5-Docserver/BNP/F01400N.pdf

Als er verdere vragen zijn, aarzel niet :nerd:

 

moeilijk.

Ik werk tot 16u.

 

mvg,

Karin

De vlotste manier om het Easy Banking Centre te bereiken is door op je Easy Banking App aan te melden en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Je kan hen bereiken op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Groetjes,

Lieze

Reageer