Is het mogelijk om de gegevens van de budgetanalyse op de app te exporteren naar Excel?
Ik zou de gegevens van de budgetanalyse willen bijhouden om te vergelijjken over de jaren heen, kan ik dat op een of andere manier exporteren,
Groetjes
Veerle
Is het mogelijk om de gegevens van de budgetanalyse op de app te exporteren naar Excel?
Ik zou de gegevens van de budgetanalyse willen bijhouden om te vergelijjken over de jaren heen, kan ik dat op een of andere manier exporteren,
Groetjes
Veerle
Hallo
Helaas is het nog niet mogelijk om deze gegevens van de budgetanalyse te exporteren naar Excel of een ander verwerkingsprogramma.
Je kan dit wel steeds als suggestie doorgeven via deze weg zodat we hier eventueel een mogelijkheid voor kunnen voorzien in de nabije toekomst.
Alvast bedankt voor jouw bericht!
Vriendelijke groeten,
JarneM
Hallo, ik ben ook een voorstander van een exportfunctie naar .csv/.xls bvb. De budget analyse is een handige functie in de Banking App (die de andere grootbanken (nog) niet aanbieden). Er zijn echter nog een aantal optimisaties mogelijk m.i;
Of misschien dan toch maar een export functie zodat we dit allemaal zelf kunnen doen? -:)
mvg- Gert V
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.