Beantwoord

error message DBA0019 bij online bankieren op smartphone

  • 21 maart 2021
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Net kon ik nog een overschrijving doen met de smartphone, nu krijg ik steeds de foutmelding DBA0019 en kan ik niks meer overschrijven. Op een bepaald moment kon ik ook geen nieuwe begunstigde meer aanmaken wegens technisch mankement. Ook heropstarten helpt niet.

Ik moet eerlijk toegeven dat deze banking app heel erg op mijn zenuwen begint te werken, want de helft van de tijd is ie in error, of loopt er iets fout, er is telkens wel iets. 

icon

Beste antwoord van LienV 22 maart 2021, 10:29

Dag Bart

Bedankt voor je bericht!

Het lijkt wel of je met meer dan één issue zit, maar ik heb geen manier om het goed te kunnen nagaan, gezien we geen toegang hebben tot je gegevens.

Als je nog kan aanmelden op de app, kan je de helpdesk opbellen en vragen de foutmelding op te zoeken en te kijken naar een oplossing.

Groeten

LienV

Bekijk origineel

1 reactie

Dag Bart

Bedankt voor je bericht!

Het lijkt wel of je met meer dan één issue zit, maar ik heb geen manier om het goed te kunnen nagaan, gezien we geen toegang hebben tot je gegevens.

Als je nog kan aanmelden op de app, kan je de helpdesk opbellen en vragen de foutmelding op te zoeken en te kijken naar een oplossing.

Groeten

LienV

Reageer