Beantwoord

Foutmelding bij overschrijving

  • 6 February 2023
  • 1 reactie
  • 413 Bekeken

Hallo, 

Sinds vrijdag kan ik geen overschrijving meedoen via de easy banking app. Ik krijg steeds de foutmelding wep0021.

Ik verwijderde reeds de app, startte telefoon opnieuw op en installeerde de app opnieuw met kaartlezer, maar het probleem blijft. 

icon

Beste antwoord van CaroleL 6 February 2023, 12:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Lotteedv,

 

Er zijn geen algemene technische storingen gemeld binnen Easy Banking App.

Aan de hand van de foutmelding die u doorgaf kunnen wij helaas niks terugvinden. 

 

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het incident samen kunnen onderzoeken.

U kunt ons eenvoudig telefonisch contacteren door volgende stappen te volgen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
  • U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00.
  • Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code.

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer