Beantwoord

Ik kan it's me niet koppelen aan BNP Paribas Fortis

  • 20 January 2023
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

Ik kan mijn it’s me niet koppelen aan Fortis, mijn gegevens staan correct in banking web. Ik blijf telkens de melding ‘technische fout’ krijgen. Ik heb wel een NL gsm-nummer en ik woon in NL. Zou dat het probleem zijn? 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 20 January 2023, 10:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge

Dat is inderdaad de reden: 

 

Itsme info:

“Internationale telefoonnummers kunnen enkel gebruikt worden bij de banken ING, KBC, CBC, via Belgische eID of in de Nederlandse eID flow.”

 

https://support.itsme-id.com/hc/nl/articles/360041507593-Kan-iedereen-itsme-gebruiken-

Hallo, @DeborahLD 
 

Bedankt voor je bericht.
 

U heeft een Nederlandse gsm-nummer.

Om een Itsme-profiel aan te maken met een debetkaart van BNP Paribas Fortis heeft u inderdaad een Belgisch gsm-nummer nodig. 

Het zal dus niet mogelijk zijn om Itsme te koppelen aan Bnp Paribas Fortis.
 

Onze excuses voor het ongemak.
 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer