Ik kan mijn it’s me niet koppelen aan Fortis, mijn gegevens staan correct in banking web. Ik blijf telkens de melding ‘technische fout’ krijgen. Ik heb wel een NL gsm-nummer en ik woon in NL. Zou dat het probleem zijn?
Dat is inderdaad de reden:
Itsme info:
“Internationale telefoonnummers kunnen enkel gebruikt worden bij de banken ING, KBC, CBC, via Belgische eID of in de Nederlandse eID flow.”
https://support.itsme-id.com/hc/nl/articles/360041507593-Kan-iedereen-itsme-gebruiken-
Hallo,
Bedankt voor je bericht.
U heeft een Nederlandse gsm-nummer.
Om een Itsme-profiel aan te maken met een debetkaart van BNP Paribas Fortis heeft u inderdaad een Belgisch gsm-nummer nodig.
Het zal dus niet mogelijk zijn om Itsme te koppelen aan Bnp Paribas Fortis.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
SabrinaVD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.