Beantwoord

Notificatie krijgen wanneer er inkomend bedrag wordt gestort

  • 2 December 2021
  • 8 reacties
  • 1524 Bekeken

Hallo

 

zal dit in de nabije toekomst in de app mogelijk worden ter vervanging van de voorbijgestreefde I-message functie van Fortis ? 
 

de concurrentie zoals KBC en ING doen dit al perfect…

icon

Beste antwoord van YannickB 3 December 2021, 09:43

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hallo @Icaru83 @Hanske 

Je vraag komt op het goede moment. :wink:

We lanceerden gisteren een update voor Easy Banking App die notificaties toevoegt. Daardoor kan onze app je op de hoogte houden over wat er met jouw rekeningen gebeurt.

In een eerste fase gaat het enkel om notificaties wanneer er verrichtingen geweigerd dreigen te worden omwille van onvoldoende saldo, maar de bedoeling is om zo snel mogelijk meer soorten notificaties te voorzien.

Als je geüpdatet hebt, dan kan je onderaan rechts in de app drukken op Instellingen en dan op Meldingen om deze functionaliteit in- of uit te schakelen.

Van zodra de update ook beschikbaar is voor Hello bank! (normaal gezien vandaag), zorg ik ook voor een overzicht van wat er nog nieuw is. 

Als je graag op de hoogte blijft van wat er nieuw is voor Easy Banking, dan kan je je abonneren op nieuws via de knop Abonneren bovenaan rechts op onze updates pagina.

Hallo @Icaru83 @Hanske 

Je vraag komt op het goede moment. :wink:

We lanceerden gisteren een update voor Easy Banking App die notificaties toevoegt. Daardoor kan onze app je op de hoogte houden over wat er met jouw rekeningen gebeurt.

In een eerste fase gaat het enkel om notificaties wanneer er verrichtingen geweigerd dreigen te worden omwille van onvoldoende saldo, maar de bedoeling is om zo snel mogelijk meer soorten notificaties te voorzien.

Als je geüpdatet hebt, dan kan je onderaan rechts in de app drukken op Instellingen en dan op Meldingen om deze functionaliteit in- of uit te schakelen.

Van zodra de update ook beschikbaar is voor Hello bank! (normaal gezien vandaag), zorg ik ook voor een overzicht van wat er nog nieuw. 

Als je graag op de hoogte blijft van wat er nieuw is voor Easy Banking, dan kan je je abonneren op nieuws via de knop Abonneren bovenaan rechts op onze updates pagina.

 

Inderdaad, vandaar dat ik deze vraag stelde… :D

Voor wanneer zou de update er zijn dat je meer meldingen krijgt zoals bv. nieuwe inkomende bedragen etc ?

Reputatie 7

Vermoedelijk komt er begin volgend jaar een eerste update voor de notificaties, maar een datum en welke notificaties er eerst zullen toegevoegd worden weet ik op dit moment nog niet.

Ik heb het alvast wel al voor je doorgegeven dat je specifiek in meldingen voor binnenkomende verrichtingen interesse hebt.

Is hier ondertussen reeds meer nieuws beschikbaar over hieromtrent?

 

Beste, 

 

ik heb de notifications / meldingen section in de app al wel al even bekeken maar daar blijkt sinds een jaar (het moment dat deze vraag werd gesteld) toch nog steeds geen evolutie ..

 

Is er intussen nieuws  ? 

Dit is ook echt de enige optie die ik nog mis in de app. Staat dit al op de planning ter implementatie?

Reputatie 1

hi @YannickB

toevallig al nieuws over notificaties voor inkomende betalingen?

zoals jonasm hierboven zegt is dit wel een melding die echt mist tegenover de concurrentie…

Reputatie 2

Conform jouw opmerking poste ik op 10/06 ll min of meer hetzelfde idee, zie :

 

‘NIEUWE IDEEEN’

Preset verwittiging van transactie

 

Groetjes,


 

Reageer