Als ik de app open,krijg ik de melding 'technisch probleem-u kan even niet verder. Probeer later opnieuw.'
Is dit een algemeen probleem of gebeurt dit enkel bij mij? Hoe kan ik het oplossen?
Groeten, Wendy
Als ik de app open,krijg ik de melding 'technisch probleem-u kan even niet verder. Probeer later opnieuw.'
Is dit een algemeen probleem of gebeurt dit enkel bij mij? Hoe kan ik het oplossen?
Groeten, Wendy
Dag
Bedankt voor je bericht en welkom op onze Community!
Er is ons geen algemene storing gemeld.
Heb je een idee waaraan het zou kunnen liggen? Heb je bijvoorbeeld onlangs een nieuwe kaart gekregen, was er een wijziging aan je rekening,…?
Groetjes,
Liz
Dag
Geen wijzigingen aan mijn rekening/kaart.
Het legen van de cache van de app werkte ook niet dus heb ik dan maar de app eens helemaal verwijderd en en opnieuw geïnstalleerd en dit heeft gewerkt. Ik kan terug inloggen en de app gebruiken.
Toch bedankt voor jouw snelle antwoord!
Groetjes,
Wendy
Dag
Bedankt om te laten weten dat het ondertussen gelukt is!
Moest je verder nog vragen hebben, laat het zeker weten.
Groetjes,
Liz
heb het zelfde probleem! heb reeds de app al eens volledig verwijderd en blijf de melding krijgen door technisch probleem...
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Krijg je bij de foutmelding ook een foutcode te zien? Dat staat meestal tussen haakjes bij de foutmelding.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Nee, enkel een pop up met de melding: Technisch probleem: u kunt even niet verder. Probeer later opnieuw.
heb reeds de app al eens verwijderd en op nieuw geïnstalleerd en krijg de melding nog steeds!
Bij terug eerste installatie kon ik er in in de app na alles opnieuw aangemaakt te hebben met klantnummer en rekeningnummer maar eens er uit en opnieuw geprobeerd was het terug deze melding.
Hallo
Er is dus verder ook bij jou niets veranderd aan je rekening/kaart of aan het toestel waarmee je de app gebruikt?
Heb je ook al geprobeerd het cache geheugen van de app op je toestel te verwijderen? Heb je eventueel ook al eens veranderd van verbinding op het toestel (bijvoorbeeld als je op 4G werkt te veranderen naar Wi-Fi of omgekeerd)?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Niets veranderd aan mijn rekening en al het gevraagde reeds geprobeerd.
App volledig opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd via mobiel netwerk en wifi home netwerk en blijf deze melding krijgen sinds ik er deze voorbije nacht op wou gaan.
Hallo
Ervaar je ook problemen om aan te melden met dezelfde kaart via onze website? Of maak je geen gebruik van onze website?
Welk type van toestel gebruik je trouwens? Is dit van het merk Apple of werkt het op software van android?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
via website heb ik geen probleem om in te loggen heb ik hier juist geprobeerd.
De App gebruik ik op een android toestel van samsung.
Probleem opgelost!!
Heb de app nog eens verwijderd en telefoon opnieuw opgestart en geraak er nu terug in :)
Bedankt voor de hulp
Hallo
Fijn dat het toch is opgelost!
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.