Ik kan de easy banking app niet meer gebruiken!? Er staat dat het via een technisch probleem niet beschikbaar is. Dit is al een paar weken zo.
Beste antwoord van LiezeH
Bekijk origineelIk kan de easy banking app niet meer gebruiken!? Er staat dat het via een technisch probleem niet beschikbaar is. Dit is al een paar weken zo.
Beste antwoord van LiezeH
Bekijk origineelHey
Zou het kunnen dat je deze melding krijgt sinds je een nieuwe kaart hebt? Dan raad ik je aan deze stappen te volgen zodat je een nieuw profiel kan aanmaken voor je nieuwe kaart.
Indien dit niet het geval is, zou je dan kunnen kijken of je achteraan de foutmelding een foutcode krijgt van letters en cijfers?
Groetjes,
Lieze
Bedankt voor de reactie!
Er staat inderdaad een foutcode bij. GMA0500
groeten
Yasmina
Hey
Na welke actie krijg je deze melding?
Is dit bijvoorbeeld nadat je op “Aanmelden” klikt, je code invoert of op een ander moment?
Groetjes,
Lieze
Direct als ik m’n code wil ingeven krijg ik die melding.
groetjes✌🏼
Is dit op het Easy Banking gedeelte of bij het Bancontact gedeelte (dit kan ook als je wordt doorverwezen via een website om een betaling te bevestigen)?
Groetjes,
Lieze
Via de easy banking app.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.