Beantwoord

uttreksels niet volledig.

  • 3 February 2020
  • 5 reacties
  • 620 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Als ik mijn rekeninguittreksels probeer te downloaden zijn er stukken die ontbreken. Zie doc. Op de lijst van uittreksels staat de PDF met 0 kb. (leeg bestand).

Mijn doc staat in een pdf, maar ik kan dit hier niet toevoegen.

Kan ik dit naar ergens anders heen sturen?

Leonel.

icon

Beste antwoord van YannickB 4 February 2020, 20:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag leonel, 

Je laat dit best eens nakijken door het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Zij kunnen je dossier openen en de uittreksels nakijken. Mocht er een probleem zijn met een bepaald uittreksel, kunnen zij dit ook verder voor jou uitzoeken. 

Fijne dag verder! 

Karen,

Ik begin dit stilaan beu te worden, ik wordt van de ene naar de andere gestuurd en overal met een kluitje in het riet…

Is de informatica dan niet in staat om dit na te zien? Laat gewoon de rekeninguittreksel printers staan en ga verder als de programma’s werken.

Leonel.

Reputatie 7

Dag Leonel,

Ik heb je telefoonnummer verwijderd, want dit is een publiek platform waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info deel je best nooit publiekelijk online.

Wij hebben langs deze weg ook geen toegang tot jouw gegevens bij onze bank.

Ik raad je alvast wel aan om het volgende te proberen om na te gaan of het individuele rekeninguittreksel kan geraadpleegd worden:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Dagelijks Bankieren en vervolgens op Mijn Rekeninguittreksels.
  • Hier vind je een lijst met al je producten waar afschriften voor beschikbaar zijn. Klik op het nummer van het product om de lijst van alle documenten op te vragen.
  • Klik op de naam van het document om het te openen. Let op: je pop-upblokkering moet uitgeschakeld zijn of moet pop-ups van onze site toestaan.

Lukt het om het individuele rekeninguittreksel te raadplegen, dan zat er mogelijk een fout in de opgevraagde download. Je kan dit oplossen door een nieuwe download aan te vragen via deze specifieke stappen:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Dagelijks Bankieren en vervolgens op Mijn Rekeninguittreksels.
  • Vink het product of de producten naar keuze aan en klik onderaan op Download rekeninguittreksels aanvragen.
  • BELANGRIJK: kies bij Periode voor de optie Jaar en kies een jaar en eventueel een maand.
  • Klik op Bevestigen en klik nadien op de groene knop Uw rekeninguittreksels.
  • Druk bovenaan bij Laatste aanvraag voor een download op Vernieuwen tot die knop veranderd in Downloaden en klik er vervolgens nog eenmaal op. Afhankelijk van de grootte van je aanvraag, kan dit enkele minuten duren.
  • Je download zal nu starten.

Lukt het nog niet of was het rekeninguittreksels ook niet individueel raadpleegbaar, dan vrees ik dat ik je moet vragen om ons toch even telefonisch te contacteren. Onze IT kan dit inderdaad nakijken, maar zoals gezegd hebben we via dit platform geen enkele toegang tot jouw persoonlijke en bancaire info.

Dit helpt helemaal niet. Heb ik allemaal al geprobeerd. Ik ga nog één poging doen.

Dit is wat ik voor heb:

Bij het opvragen van de rekeninguittreksels krijg ik het volgende scherrm:

> Nr. 39 van het jaar 2019 07.12.2019 - 14.12.2019
> Vrije berichten
> pdf - 70 KB
> Nr. 24 van het jaar 2019 05.12.2019 - 07.12.2019
> November (7)
> Rekeninguittreksels
> pdf - 70 KB
> Nr. 38 van het jaar 2019 29.11.2019 - 07.12.2019
> Rekeninguittreksels
> pdf - 70 KB
> Nr. 37 van het jaar 2019 24.11.2019 - 29.11.2019
> Rekeninguittreksels
> pdf - 0 KB
> Nr. 36 van het jaar 2019 16.11.2019 - 23.11.2019
> Vrije berichten
> pdf - 0 KB
> Nr. 23 van het jaar 2019 14.11.2019 - 16.11.2019
> Rekeninguittreksels
> pdf - 0 KB
> Nr. 35 van het jaar 2019 12.11.2019 - 16.11.2019
> Vrije berichten
> pdf - 0 KB
> Nr. 22 van het jaar 2019 05.11.2019 - 12.11.2019
> Rekeninguittreksels

Alles wat 70kb groot is is ok. Wat 0kb heeft is dus effectief leeg.

Ik hoop dat mijn probleem nu duidelijk is.

Leonel.

 

Reputatie 7

Bedankt voor de info Leonel.

Ik begrijp de situatie, ik heb alleen geen manier om het via deze weg correct te laten onderzoeken of na te kijken. 

Het gaat namelijk niet om een algemeen probleem dat zich (voor zover we weten) bij meerdere mensen voordoet. Ik heb langs dit forum jammer genoeg ook geen manier om de info die je me in je vorig bericht gaf, te linken aan je persoonlijke gegevens en rekeningen bij onze bank. Tot die data heb ik simpelweg geen toegang.

 

Kon je uittreksels waarbij je 0 kb ziet staan wel manueel openen zonder te downloaden door de eerste reeks stappen uit mijn eerdere reactie te volgen?

Indien niet raad ik je aan om ons toch even telefonisch te contacteren. Op die manier kunnen mijn collega’s je identificeren, kunnen ze kijken of wij wel toegang hebben tot de afschriften en kunnen ze de juiste dienst contacteren. Hetzij onze IT in geval van een technisch incident met Easy Banking, hetzij de dienst die instaat voor de afschriften als blijkt dat er iets zou zijn misgegaan bij de opmaak ervan.

We zijn alvast van 7u tot 22u bereikbaar op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Reageer